Saturday, June 13, 2009

Happy Birthday Mama !!!

Dah doblas hari berlalu barulah terhegeh-hegeh nak buat entry kan?? Bak kata orang better late than never uols… Leyy?? *wtf alasan

So tanggal 30 haribulan Jun lalu, genap la umur orang yang paling haku sayang skalik kat dunia ni 46 tahun…

HAPPY 46TH BIRTHDAY YAB DATIN SERI HALIJAH

So neh haku paste-kan pic kad ucapan weols untuk mama yang haku snappy pakai camera cap ayam.

pandangan / pemandangan dari luar kad katanyeh… pink sangattttt… khennn…

setelah kad dibuka vleyh… x nampak isi kandungannya? butanya kau nok… jap haku zoom… saba hokay~

HAppY 46th birthdAy

khennnn…

akhir kata katanya…

So sambutan weols ala kadar jah memandangkan mama busy sangat time tuh…

Sorry mama iss balik kejap je time tuh…

Ye aku tau ko mesti kate haku kedekut kan sebab bagi kad sajok kat mama aku… Nok, ketahuilah dikau bahawa kasih sayang dan cinta terhadap mama uols xkan dapat dibeli di mana-mana hoccay~

Bukan aku xnak bagitau kitorang belikan mama Nokia E71 tapi nanti korang kata aku menunjuk-nunjuk lak kanss? larikkkkkkkkkkkkk…

Korang kalo birthday mama korang, korang kasik hapa?

So akhir kata [gittiew ayat] iss cayang mama sangat2 hoccay! Sumpah, iss xtipu…

cayangmama

4 charutan:

JloNash said...

Hapi bday 2 ya mam!!!

.:iss:. said...

my mom say... THANKS UOLS!!!

vleyhh?

Hidayah said...

cantik tulisan. tulisan ko ke? tak mungkin. haha.

happy belated bday to ur mom! :D

.:iss:. said...

haha jahat giler ko... tulisan aku taw~ chantek ker? *idung kembang kuncup*

btw lemme say thanks in advance behalf of my mama :D