Sunday, August 30, 2009

Tag Men-tag. Azah Choy! haha.

1) Anda rasa anda HAWT?
Saya xpernah rasa diri saya. Tapi saya tau saya HAWT. and Cold. vleyy?


2) Upload gambar kesayangan anda.
Hawt x? hahaha perasaan sangat…


3) Kenapa anda suka gambar ini ?
sebab gamba ni macam feeling sangat. hala2 beauty shot katanya walauponnnn. hahahaha macam katak je muka wtf


4) Bila kali terakhir makan pizza
before ramadhan dolu. ngan dena. heheh ingat lagi betapa banyaknye arab sebelah we all tu melantak… choy sangat hokay sorang dua pan yang besar tu.


5) Apa yg anda buat sambil menyelesaikan tag ini?
meniarap sambil typing jawapan yang terlintas kat kepala hotak saya. sambil denga lagu 21 Guns by Green Day.


6) Selain dari nama anda sendiri, anda suke dipanggil dgn name ape ?
ling, yang, bee, noks, uols, jah. haha. sukerrrrrr. kalo ade orang panggil bang/kak/dik/cik/tok/nek memang kejissss sangat hokayyy…


7) Tag lagi 6 orang tanpe rasa kekesalan
Adiq, Syafiq, JLoNash, CikAmoi, Oja, Izlan/Wan

8) Siapa no 1 kepada anda ?
BFF&E katanya. vleyy?

9) Bagaimana pula dengan no 3 ?
a friend of mine yang fanatik tahap dewa dewi langit ke tujuh cakerawala terhadap Madonna. leyyy?


10) Pendapat anda pada no 4?
Amoi? ermm… apa ekk? tanya dia dulu apa pendapat dia terhadap aku. vleyy? hiks~


11) Katakan sesuatu terhadap orang ke – 2.
oh saya amat rindu kamoo. lama giler x jumpa. haha.


12) Anda juga mungkin meminati?
kenapa mungkin mungkin? kalo dah minat tu memang minat. xde mungkin mungkin derrr… hahaha.

Azah, sekian tag anda telah i laksanakan. jangan nak bising2. jangan cubit2 i lagi hokayy!!! ini satu amaran. hahaha.

3 charutan:

[a.m.o.i] ™ said...

waaa..ala2 segan nak bagi tahu pendpt ko tentang aku kan.hehe.

.:iss:. said...

ecececececehhh... hahaha.

[a.m.o.i] ™ said...

aku dh jwb tagged ko dgn jayanya~~

Tagging