Saturday, September 4, 2010

Nak Buat Entry Hari Raya Konon.

Mood raya sangat kan? Merata-rata haku blog-bitching, semuanya buat entry bertemakan Hari Lebaran yang bakal menjalang menjelang tiba kurang 7 hari dari sekarang.

 

Jadi, sebagai seorang YANG GILAKAN PENGUNJUNG, MAHA GILA TRAFIK DAN MAHU MENGIKUT ARUS PERDANA, iols pun nak buat entry feeling-feeling Hari Mulia Hari Bahagia Hari Raya. Boleh? Haruslah. Sukahati aku lah! AKU ADE MAKAN DUIT MAK APAK KO KER? Gits.

 

Bila lagi aku nak mulakan langkah untuk menjadi blogger nombor satu tanah air khen? Tu yang kau hadap kan? LARIKKKK (Ok, fine. Kau tak hadap semua tu. Kau hanya hadap duit Nuffnang, Google Adsense, Mangga Ads, Anggur Ads, etc.). Kau dah kenapa? Apa masalah kau? Kecelaruan identiti? SILA UJI PERSONALITI ANDA DI SINI. NOW!

 

OMG please stop. Nak buat entry raya konon. End up, carut manusia sana sini keliling pinggang. OK TERUS! No random bitching. Straight to the point, puhlease.

 

Last time aku buat entry hari raya adalah? OMG KLIK SINI. The only entry hari raya ever yang aku post. Haha! Geli nak mati. Dengan gif lip lap lip lap warna warni di aidilfitri, dengan font besar gajah mammoth, dengan segalanya serba tak kena! Sangat melambangkan bahawa ianya di-post sewaktu zaman dinosaur rule the world.

 

OK SUDAH! Di sini aku nak buat ayat cliche entry hari raya. Di sini aku ingin menyusun jari memohon ampun dan maaf kepada semua orang. Ya, aku tahu memang hidup aku bergelumang dengan menyakitkan hati orang 24-7 (OMG I HATE THIS “24-7” PHRASE!) jadi maafkanlah aku.

 

selamat hari raya aidilfitri Kini Tiba Masanya. Selamat Hari Raya Aidilfitri 1431H. Maaf Lahir dan Batin. Dengan Ingatan Tulus Ikhlas. XOXO.

 

Semoga lebaran kali ini membawa 87654789153245345678987654 makna dalam kamus hidup kalian. Nikmatilah aidilfitri kali ini dengan penuh girang. Thanks to raya tahun lepas sebab berat haku naik 12kg dalam masa sebulan dan tak turun-turun lagi.

 

That's all folks! Enjoy your holiday!

 

P/S = Improve sikit kan berbanding entry dulu yang jijik tuh? Bahaha!

0 charutan: