Wednesday, November 10, 2010

ISU TERGEMPAR MASA KINI: Justin Bieber Pemimpin Muda Illuminati

 

Kepada sesiapa yang amat meminati penyanyi Justin Bieber (JB) yang popular dengan lagu yang berjudul “Baby” atau “Bayi” di dalam bahasa ibunda kita sehingga selalu terpekik melolong macam dirasuk hantu raya apabila mendendangkan bait-bait lagu JB dinasihatkan agar segera bertaubat. Sesungguhnya pintu taubat masih terbuka uols.

 

MARI CEPAT LARIIIIKKKK BERTAUBAT!

 

Ini kerana, apabila anda menyebut setiap perkataan dalam lagu JB yang bertajuk “Bayi” “Baby”, anda secara tidak sengaja telah menyebut perkataan yang menyembah dajjal. Ini boleh dikesan dengan cara menterbalikkan lagu tersebut atau dalam bahasa orang putihnya let’s play those shit backward, bitches.

Anda tidak percaya akan saya? Tonton video berikut.

 

Kedengaran seperti berikut:

1. Hell yeah my niggas. We’re going to bomb these banks. Satanic new world order. Soon, bro! (Neraka yeah orang hitam aku. Kita akan pergi bom bank-bank ini. Syaithon dunia baru the movie. Akan datang di pawagam berdekatan anda, bro!)

2. The sea of bodies dead. The stinking shit. Hey I’m still fresh. (Lautan badan-badan mati. Tahi yang berbau harum sundal malam. Hey aku masih segar-bugar.)

3. Oh I’m the evil one. New Shirts. War. Let me in. Let me in. Let me in. War. Let me in. Let me in. Let me in. (Oh akulah 1Syaithon. Kemeja-kemeja baharu. Perang. Masukkan aku. Masukkan aku. Masukkan aku. Perang. Masukkan aku. Masukkan aku. Masukkan aku.)

Secara automatisnya anda akan tergolong di dalam golongan orang yang menyembah dajjal apabila anda mendendangkan lagu Justin Bieber ini ya sahabat.

 

Pengsan tersungkur mak dengar statement uols ni noks.

 

Jadi janganlah anda terpedaya. Ini bukan suatu kebetulan. Untuk rekod, Justin  Bieber adalah pemimpin muda Illuminati-New World Order iaitu sebuah organisasi antarabangsa Yahudi yang memperjuangkan konsep One World-One Religion-One Israel-One Malaysia.

 LOL