Monday, November 22, 2010

Open Letter. To: All the Bitches and Sonofabitches Out There.

Dear Twitter,
Kembalikan bilangan tweets aku woi. Dari ribu-ribu juta terus jadi belas-belas sahaja itu hari. Tiada logik sungguh bilangan yang kau paparkan. Kot-kot kalau kau nak tunjukkan pada doniya yang aku bukan #TahiTwitter sekalipun, agak-agaklah.

Dear Edward Maya & Vika Jigulina,
Hoi semua lagu engkau orang sangat sedap okay. Tak pernah pula aku minat lagu-lagu genre sebegini tetapi anda sangat lain. Bunyi accordion dalam setiap lagu kamu orang sangatlah membuatkan punggung aku bergoyang.

Dear RTM,
Pengulas sukan kau macam tahi. Tak kiralah Hasbullah Bawang ke, Hasbullah Kentang ke, sama sahaja. Tahi. Sebut nama atlit tunggang langgang. Pasukan berbasikal triplet kau ulang-ulang sebut quartet. Wtf bitch? Kau faham tak quartet itu apa? Pergi sekolah please. Lepas itu mengulas sukan macam manusia mamai mabuk todi.

Dear kedai makan di bawah pangsapuri aku,
Orang lain berniaga kau pun mahu berniaga. Orang lain masak sedap, kau masak rasa kimak. Your stall location is shit. Tepian longkang maha besar. All your tukang masak are shit. Gemuk hitam busuk. And all your masakan are shit. Go fuck yourselves.

Dear you all yang suka pasang loudspeaker lagu dari handphone cap ayam korang,
Tiada siapa mahu dengar lagu tahi kau itu tahu. What’s the point kau pasang lagu kuat nak mati sampai sepuluh batu nautika boleh dengar? Fuck you belia remaja perangai sebegini. And fuck you too para Nepal dan Bangla yang suka juga buat perangai ini.

Dear samseng jalan raya,
Mementang kereta aku kecik jah, sukahati mak nenek kaulah nak potong line? Hansuang! Macam lah bagus sangat Satria Neo kau itu. Patutlah jika kemalangan berlaku, badan kepala putus dua segala. Tak berkat kaedahnya. Aku bawak Alphard bapak aku lanyak kau, kau mahu?

Dear you all yang selalu typo sana typo sini,
Can’t you see those red lines under all those words that you just typed? They are not there for fucking decoration, bitch.

Dear bastards who don't understand sarcasm pada semua previous entry aku,
Fuck you.

Dear Lady Gaga,
Fuck me.