Saturday, December 4, 2010

Hari Ulangtahun Kelahiran Yang Paling Menyedihkan

Hari ini genaplah 21 satu tahun aku hidup menyedut menghela nafas di atas muka bumi Tuhan ini. Ulangtahun hari kelahiran aku hari ini sangat hambar. Kerana?

1. Tiada siapa call and wish tengah malam tadi. Ok fine pukul 9pm aku dah masuk tidur sebenarnya.
2. Tiada siapa yang buat surprise party or whatever.
3. Tiada siapa yang ajak aku keluar dan belanja makan. Huh? Sedih!
4. Tiada siapa yang belikan kek.
5. Tiada siapa yang belikan cupcake. Eh ni sama je dengan point nombor 3.
6. Tiada siapa yang memberikan hadiah.

Pathetic tak? Harus. Alah tak hadap pun sebenarnya. Dah biasa.

And oh thanks to you guys yang wish dekat kedua-dua akaun Facebook aku dan juga Twitter aku. Appreciate it very muchos. Love ya. XOXO.

Nak hadiah ni. Boleh? Tak boleh sudah! Hanjeng!